|موازی|

دغدغه های خانم جولی لوپین
  • |موازی|

    دغدغه های خانم جولی لوپین

مشخصات بلاگ
|موازی|

نوشتن حالمو خوب میکنه.
عمدتا وقتی خرابم وقتی کسی منتظرم نیست
وقتی کسی رو برای درد و دل ندارم
و کلی حرف دارم
میام اینجا..

موازی جایی برای وقتی که کسی دیگه منتظر من نیست..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۸/۳۰
    Meh
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان
پنجشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۲:۳۳ ب.ظ

وضعیت این دختر

هر وقت کاری داره حرفی داره راهنمایی می‌خواد سوال داره به من پیام می‌ده.وقت‌هایی که تو دردسر افتاده یا ناراحته به من پیام می‌ده. وقتی بهش پیام می‌دم حتی تا روز‌ها جوابمو نمی‌ده سین می‌کنه و ج نمی‌ده.

توی هیچ‌کدوم از مشکلات و گرفتاری‌هام نبوده. همیشه ب بهونه کنکور و درس رفته و منو کات کرده. تو بدترین شرایط..
نگاه ابزاری بهم داره. عمیقا تفم تو چشماش
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۲۹
خانم جولی لوپین

نظرات  (۱)

ایندفعه اگه اونم بهت پیام. داد متقابلا پیاماشو سین بزن و هفته ها جوابشو نده

 

نه یکبار نه دوبار نه ده بار. 

 

هر کسی مثل خودش

پاسخ:
کات کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">