|موازی|

دغدغه های خانم جولی لوپین
  • |موازی|

    دغدغه های خانم جولی لوپین

مشخصات بلاگ
|موازی|

نوشتن حالمو خوب میکنه.
عمدتا وقتی خرابم وقتی کسی منتظرم نیست
وقتی کسی رو برای درد و دل ندارم
و کلی حرف دارم
میام اینجا..

موازی جایی برای وقتی که کسی دیگه منتظر من نیست..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۸/۳۰
    Meh
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان
جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۳۵ ب.ظ

وفادار



خودم را در آغوش میگیرم
وفادار
وفادار
وفادار
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۰
خانم جولی لوپین

نظرات  (۱)

۲۶ اسفند ۹۵ ، ۰۷:۴۴ دست از طلب ندارم
خودم را در آغوش میگیرم
... را که خواندم یاد این داستان خودم افتادم که : ...

دست از طلب ندارم, [۲۲.۰۲.۱۷ ۰۶:۱۹]
دستم را لای موهایم بردم...

دست از طلب ندارم, [۲۲.۰۲.۱۷ ۰۶:۱۹]
خودم را سخت در آغوش گرفتم!

دست از طلب ندارم, [۲۲.۰۲.۱۷ ۰۶:۱۹]
بس است دیگر!

دست از طلب ندارم, [۲۲.۰۲.۱۷ ۰۶:۲۰]
خسته ام کردی!

دست از طلب ندارم, [۲۲.۰۲.۱۷ ۰۶:۲۰]
تا کی کارهایت را من انجام دهم؟!
پاسخ:
هوووم.. قشنگ بود 
تا کی کارهایت را من انجام دهم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">